Jabatan Agama Islam Putrajaya

Jabatan Agama Islam Putrajaya

Jabatan Agama Islam

Putrajaya

Sinopsis

Menyediakan khidmat pemprosesan perkahwinan anda. Kaunseling rumah tangga dan pelbagai isu berkaitan dengan agama.


Testimonial

Emi  Salam.saya mendapat lamaran dr seorg lelaki yg telah beristeri.tapi saya rasa bersalah utk menerima lamaran tersebut dan terasa berdosa mengganggu rumahtangga org.mohon pencerahan.tk.
April 01

Jam  Saya seorg janda kematian suami. Saya telah berjumpa dgn seorang duda dan kami bercdg utk berkahwin. Apakah syarat2nya dan perlukah kami menghadiri kursus perkahwinan lagi.
Januari 24

Ima  salam..sy perlu khidmat kaunseling mngenai suami yg malas bekerja.please..rase nk berceraii jer
Januari 05

Najwa  salam, sy perlukan bimbingan utk menangani masalah rumah tangga, baru 1thn tp dah macam2 terjadi,saya nak jaga hubungan saya dan suami. mohon bantu.
Disember 15

Yatie  saya berkahwin dh 20thn. Baru baru ni dpt tahu suami ada org ketiga & punya anak. Bagaimana sya nk sahkan benarkah mereka berkahwin atau sebaliknya. Mohon nasihat tuan. T/ kasih
Oktober 16

Yatie  saya berkahwin dh 20thn. Baru baru ni dpt tahu suami ada org ketiga & punya anak. Bagaimana sya nk sahkan benarkah mereka berkahwin atau sebaliknya. Mohon nasihat tuan. T/ kasih
Oktober 16

Azlin  Assalammualaikum..saya ingin mendapatkn khidmat kaunselor dan bimbingan. Berharap sgt. Mslh rumah tangga yg sgt kritikal..sy tggl diputrajaya
September 08

Siti  Salam..saya nak tahu kawasan yang terdekat untuk saya dapatkan khidmat kaunseling rumah tangga.Mohon email saya detailed.Saya tinggal di selayang, selangor
Jun 12

Pn.khairiah  assalamualaikum..saya telah berkahwin pada tahun 1994 hingga kini.saya ingin mendapatkan khidmat kaunseling rumah tangga.sekarang ni kami suamiisteri sudah di peringkat kritikal..saya mohon bantuan..
Mei 26

Ros  Salam..saya nak tahu kawasan yang terdekat untuk saya dapatkan khidmat kaunseling rumah tangga.Mohon email saya detailed.Saya tinggal di petaling jaya selangor
Januari 30

Mohf Tahir  asalamualaikum,saya baru bernikal di pontian johor pada 07-12-2013 boleh tak saya ambil sijil nikah dan kad nikah saya di putrajaya,terima kasih.
Disember 23

En H  Kami perlukan khidmat kaunseling, masalah dtg dari saya sendiri, isteri skrang tertekan dan kami perlukan nasihat dari pihak ketiga.
September 17

Fendi  salam.mohon penjelasan.tahun 1990 telah berkahwin dgn penduduk tetap warga indonesia.tahun 1992 dapati kp isteri palsu.sijil akad nikah tercatat no kp tersebut.bagaimana pembetulan sijil nikah itu?
Jun 04

Anis  salam...tuan, saya ingin berkahwin tetapi wali enggan serta pernah membuat bermacam2 ugutan hingga menyebabkan saya tidak mahu berwalikan mereka...minta nasihat dan prosedur sewajarnya.
Februari 22

Nur  Bgmana prosedur pceraian kalo suami hnya tinggalkan nota tulis "aku ceraikan ko dgn talak satu" & hanya lihat selepas blk ke rumah & suami tiada di rumah waktu itu & telah bwk blk anak ke kg.tq
Oktober 25

Dalin Dahlia  salam, saya telah pergi kursus kawin dan sekarang boleh kah saya berkahwin di pejabat agama dengan suami saya? suami saya dari negara luar.saya ada wali.
Oktober 12

Aidasari Binti Abd Rahim  Saya amat memerlukan nasihat untuk mendaftarkan perkahwinan saya diluar negara kerana telah hampir setahun suami tidak berbuat apa-apa.
Oktober 10

Laila  salam,sy sedang mengandung,suami selalu pukul sy hanya kerana perkara kecil.bila sy mengadu pada famili dia ugut akan bt prkara diluar batasan.bila sy ingin ke pjbt agama dia kata sy aibkn dia.tlg sy.
Oktober 04

Rohana  tuan, sy memerlukan khidmat kaunseling berkaitan hal rumahtangga
Ogos 05

Norkatini  Salam, suami saya tlh kahwin lain dgn org sabah tanpa pengetahuan saya. mslahnya isteri barunya x sanggup bermadu dgn saya. seminggu cuma semlm saja dia balik. suami saya mmg x adil..apa patut sy buat
Jun 21

Wani  salam..sy nak tau bp bajet tuk pemprosesan perkahwinan?
Jun 04

Rizal  saya telah terlepas cakap "aku ceraikn ko dengan talak 1 bodoh" tp saya dalam kdaan tidak sedar.seingat saya,saya telah berkata "ko nk cerai dengan talak 1 ke bodoh".tolong saya..
Mei 12

Siti Nor Aina  salam, saya memerlukan bantuan mngenai masalah rmh tgga saya.. Saya simpan seorg diri masalah ni, smpai saya rase amat tertekan.. Saya x berkesempatan untuk mmbincngkn masalah ini brsama suami..
Mei 02

Norhaniah  Saya perlukan nasihat ttg msalah r/tangga.Saya tertekan dgn sikap suami yg jarang balik rumah kerana bekerja katanya.Namun saya sering ditipu & kehadiran orang ke3 berdsrkn bukti yg ada.Suami menafikn
Mac 22

Kasmiah  asaammualaikum.saya ada msalah dgn proses nikah.dalm borang nikah memerlukan surat akuan nikah ibubapa.tp proses utk buat surat nikah tu perlukan wali..saya tidak ingat siapa wali mak saya.
Mac 20

Pn A  As salam,sy perlukan nasihat.Suami x kisahkan pljran anak, pkl anak hga lebam,terbaru dia cekak baju sy.Dia suka bt sambil lewa smua perkara.Tlg sy. Anak 2 org, 6&2thn.Dia xnk berbncg mslh.
Februari 20

Nor  saya perlukan khidmat kaunseling, rumahtangga yang bermasalah datang dari kedua belah pihak, amat rumit. terima kasih
Februari 10

Iza  Saya memerlukan khimat nasihat bkaitan masalah rumahtangga saya.harap mendapat bimbingan kerana buat masa ini saya sudah tiada apa2 rasa pada suami.
Januari 09

Liza  Tuan, saya perlukan khidmat kaunseling utk selamatkan rumahtangga. Tiada masalah org ke-3 tetapi saya tidak tahan sikap suami saya. Mempunyai 2 anak yg masih kecil. Suami setuju utk hadir kaunseling
Januari 04

Liza Adam  Assalammualaikum, saya ada masalah dgn suami saya yg baran dan kami mempunyai masalah kewangan dan saya tinggal bersama keluarga mentua. Pelbagai masalah dtg dlm satu masa. Tolong saya.
Disember 22

Zul  saya ada masalah dengan isteri saya yang mempunyai hubungan dgn adik angkat perempuan hingga abai anak dan suami.mohon pendapat tuan kerana isteri sy sudah keluar rumah.tlglah sy sayangkan anak2.
Disember 05

Lyla  Mohon nasihat rumahtangga Suami minta RM200k sebagai tebus talak
November 11

Norbaizura  Assalamualaikum... Saya memerlukan kaunseling dalam rumahtangga kerana sudah tiada lagi kasih sayang, cuma sekarang saya hanya bertahan kerana anak. Perlukan nasihat. Terima kasih.
Oktober 06

Lina  salam, saya memerlukan khidmat kauseling rumahtangga. Tiada sepakat dalam perhubungan terlalu banyak luka dlm perasaan yang sukar utk dilupakan.
Oktober 01

An  perkahwinan kedua saya mula berolak selepas isteri mendpt anaknya yg pertama, keadaan berubah sama sekali kerana pilih kasih terhadap anak saya dari perkahwinan pertama.
September 15

Dselyly  suami sy bernikah tanpa pengetahuan sy dgn gadis indonesia. Sy tidak sanggup untuk bermadu. Nk cari jln keluar, suami plak tidak mahu lepaskan saya.
Jun 24

Hasliza Daud   Suami setiap malam keluar dan pulang jam 1-2pagi. Abaikan pendidikan dan hubungan anak dan isteri. Menghabiskan masa diluar setiap hari
Mei 24

Noor  memelukan khidmat kaunseling suami curang..moga dapat mencari jln penyeselayan yg terbaik dlm umahtangga
April 21

Nurul  saya perlu kan khidmat kaunseling tentng masalah umah tangga saya kerana saya tidak tahan sikap suami saya sya sering pertikai benda yang tidak betul...
April 15

Amat  Memerlukan khidmat nasihat dan kaunseling masalah rumahtangga.Perkahwinan br 1thn 3 bln, dan ank kecik umur 3bln
April 05

Rash  Memerlukan khidmat nasihat dan kaunseling masalah rumahtangga.Di perlukan untuk selamatkan dan perkuatkan hubungan dalam perkahwinan yang baru 3 bulan berkahwin.isteri sudah bersetuju untuk hadir.
Mac 31

Lan  salam..saya bercadang nak kahwin dalam masa terdekat.masalahnya, bersama sepupu pertama, keluarga tidak tahu, tidak mahu keluarga tahu buat masa ini, dan perlu khidmat wali hakim. tolong beri cadangan
November 07

Fathli Jamain  saya perlukan khidmat kaunseling, berhubung rumah tangga kami...saya berusaha untk menyelamatkn rumahtangga ini. Masalah ini datag dari kami sendiri. Mohon khidmat nasihat.
Oktober 22

Suziana  Saya perlukan khidmat kaunseling berhubung masalah rumahtangga.
Oktober 12

Munyati  memerlukan khidmat kaunseling berkaitan masalah rumahtangga
Oktober 08

Juraidah  Memerlukan khidmat kaunseling berhubung rumahtangga
September 23

Norhayati Bt Brahim  askum,saya nk dapatkn kauseling rumahtangga melibatkan org ketiga,suami curang dn bergaduh sehingga memukul saya.
September 16

Hidayah  Tuan, saya perlukan khidmat kaunseling untuk menyelamatkan rumahtangga. Tiada masalah orang ketiga tetapi masalah datangnya dari kami berdua. Mohon khidmat nasihat.
Ogos 18

Mohd Akil B. Ab. Aziz  perlukan khidmat kauseling berhubung rumahtangga
Mei 14

Marina  Kami adalah pasangan warga Singapura dan berhajat untuk bernikah di masjid Putrajaya. Adakah kami harus mengikuti kursus rumahtangga di malaysia atau dengan certificate kursus dari Singapura memadai.
April 19

Harliza Binti Hj Md Dewa  perlukan khidmat kauseling berhubung rumahtangga
April 03

De Giftz  Salam Tuan Rumah! Kita specializes dalam cenderahati perkahwinan. Jika berminat associate, agent or dealer price boleh berunding, selamat berkerjasama! Layari http://www.degiftz.blogspot.com/ hari ni!
Januari 14

Faizul  Good service!! cept dan cekap..keep up the good job...
November 08

Hantar Testimonial

10+1 =
Hubungi Kami

Alamat

Aras 7, Blok E2, Kompleks Kerajaan Parcel E 62502 Putrajaya Putrajaya Malaysia

Pegawai Perhubungan


03-88842600
03-88842700

Web & Media Sosial

Sharing is Caring

Email

5+1 =

Statistik
hits
16402
album
0%
deals
0
testimonial
53