Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan

Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan

Jabatan Agama Islam

Kuala Lumpur

Sinopsis

Menyediakan khidmat pemprosesan perkahwinan anda. Kaunseling rumah tangga dan pelbagai isu berkaitan dengan agama.


Testimonial

Ika  suami telah kantoi 5x hisap dadah.pernah 1x dilokap kan, 2x sy jamin klr. nafkah zahir terabai sejak awl perkahwinan 5thun lalu. nfkah batin juga sgt jarang ditunaikan. mohon bntu sya yg tertekan
Mac 07

Aida  di mana sya bleh dpatkan khidmat kaunseling utk rmh tangga sya dsbbkan org ketiga antra sya dan suami serta perangai suami yg msih tdk btngjwab
Mac 26

Noor  saya nakkan bimbingan dri pihak tuan..saya terlalu tertekan skang ni.suami seolah mngabaikan tngungjwb pd saya n anak2..mohon di beri bimbingan sbelum perkahwinan kami berakhir..
Ogos 16

Zul  Sy perlukn kaunseling psl rumahtangga..sekarang ni sy dengan wife sy selalu gaduh pasal bendayg kecik2..sy takut akn jejaskn rumahtangga sy...tlg sy...
Julai 14

Shah  salam...saya ada masalah keluarga.adik ipar saya suka datang rumah,makan minum dirumah saya.bukan sekali dua.tiap2x hari.saya memang tak suka,dan mengangu privacy rumahtangga saya.tlg la saya.
November 15

Nazlin Alias  ingin tahu lebih jelas tentang syarat sah perceraian
November 09

Rohizan   saya mempunyai masalah rumahtangga. dan amat memerlukan kauseling... fikiran saya telah buntu .. saya sayangkan rumahtangga yang telah saya bina selama 13 tahun. Tolonglah saya.....
September 08

Qistina  saya ingin meluahkan masalah yg sedang saya hadapi bersama suami.saya ingin mendapatkan pandangan dr pihak tuan/puan...tolong lah saya!!!
Julai 28

Na_nasha  salam Tuan/Puan.saya ingin mengetahui bagaimana caranya utk saya meluahkan masalah rumahtangga saya.
Jun 15

Salvianah Salim  salam, saya ingin meluahkan rasa hati yang tak tertanggung ini bimbang jika hilang kawalan terhadap perasaan..boleh tak saya mendapat hikmat konsling???dalam rumahtangga hubgan ini di salahkan kpd sya
Mei 16

I_fa  suami pernah bersumpah ketika terbongkar kecurangannya dengan menyatakan 'abg bersumpah lepas ni kalau abg bt lagi, abg akan lepaskan awk'skrg suami mengulanginya lg,ada kesan tak pada sumpah dilafaz
April 26

Wifey  saya perlukan perkhidmatan kaunseling..perlukah saya dptkan izin suami dahulu sedangkan masalah ini dia sndri puncanya. Dan saya inin tahu prosedur utk kaunseling. Terima kasih.
April 13

Zue  saya ingin bertanyakan dan mendapatkan khidmat kaunseling mengenai masalah perkahwinan saya, antara ibu bapa dan suami..dengan siapa saya harus berjumpa untuk hal ini.
Mac 11

Sha  saya mahu mendapatkan khidmat kaunseling.campur tangan pihak keluarga buat saya dan suami selalu bergaduh.dan suami selalu mengongkong saya,tidak membenarkan saye berkawan dan cari salah saya saja.
Januari 25

Sapiah Binti Pawiro  Bolehkah saya membuat tuntutan di Mahkamah untuk wang saku yang suami gagal berikan selama 25 tahun perkahwinan atas alasan saya sudah bekerja? Untuk makluman kami belum bercerai
Januari 13

Norazie  saya berasal dari perak dan mempunyai anak luar nikah.(rogol n x buat report). bakal suami berasal dari sabah n beralamat ic KL.Apa masalh yg akan timbul dan apa yg perlu sy lakukan. 2011 sy akn nikah
Disember 22

Sani  sy dr lppkn, kerajaan.sekiranya ada msalah boleh hubungi sy melalui emel utk mndptkan perkhidmatan kaunseling. mohdfirdaussani@lppkn.gov.my adlh dr pihak kami utk mncari clien utk mndptkn kaunseling
Oktober 25

Pn.jai  Saya ingin mendapatkan khidmat kaunseling untuk menyelamatkan rmhtangga saya yg semakin hari semakin rapuh.masalahnya suami saya tak berminat dan beranggapan tiada masalah serius dlm rumahtangga kami.
Oktober 13

Ina  saya ingin mendapat kan khidmat kaunseling berkenaan masalah rumahtangga saya dan suami.dimana perlu saya rujuk masalah ini.
September 29

Zamri  Saya baru kahwin 7 Bulan. Rumah tangga saya macam tak ada persefahaman. Masing-masing cuba membuat keputusan. Sekrg dia dah balik kampung bawa diri dan mungkin akan bercerai kalau terus bergaduh.
September 17

Nor  saya ingin memohon cerai takliq.suami telah meninggalkan saya melebihi setahun tanpa nafkah,suami juga memukul saya.masalah saya dlm surat nikah suami tiada tdtangan selepas melafazkan takliq.buntu..
September 06

Farid  Salam, saya ada masalah rumahtangga dan ingin mendapatkan khidmat nasihat dari pakar. Bangaimana perlu saya dapat perkhidmatan tersebut. Wassalam
Ogos 20

Pn.mala  semlm kami ada perselisihan faham,dan dia ada berkata(sy lepaskan awk)sekali shj.apa status kami?adakah jatuh talak?
Julai 29

Zue  Salam, sy ingin mendapatkan perkhidmatan kaunseling berkenaan masalah rumah tangga dan peranan suami sebagai ketua keluarga. Harap dapat bantu sy. Terima kasih.
Julai 16

Ila  Salam, bagaimana caranya saya ingin mendapatkan khidmat kaunseling rumahtangga?
Jun 29

Ina  Salam Tuan/Puan,Saya ingin mengetahui adakah sah cerai itu jika suami melafazkan " Lebih baik kita berpisah saja & aku reda " dengan 3 kali.Lafaz tersebut berpunca dari perselisihan faham.Wassalam..
Jun 25

Dynira  bagaimana nak dapatkan khidmat kaunselling rumahtangga?
Mei 28

Ros  salam, soalan yang sama dengan Nur..kalau kita berhasrat nak bercerai atau berpoligami, adakah borang untuk diisi atau bagaimana, tk
Mei 19

Nur  salam, saya ingin tahu adakah borang sekiranya kita nak bercerai atau memberi kebenaran suami kita berpoligami,tkasih
Mei 19

Ati  salam, ingin mendapatkan info lanjut untuk proses kaunselling dan penceraian. terima kasih.
Mei 07

Nur  sy mmpnyai suami yg x dpt melupakan bekas kekasih.. kini sy telah bercerai.. namun sy sdg hamil..dalam tempoh eddah suami sy msh tdk berubah.sy bingung mahu merujuk semula
Mei 04

Eillmie  sy mempunyai masalah rumah tangga di mana suami telah menumbuk saya dan memukul sy ketika perselisihan faham.seleruh keluarga saya menyuruh sy bercerai.
April 26

Sheera  Saya ingin mendapatkan perkhidmatan kaunselling berkenaan rumah tangga bermasalah. Dimana perlu saya hadir utk register?
April 20

Lya   Saya ingin mendapat khidmat kaunseling tntg masalah rumah tngga yang saya hadapi bersama suami yg membabitkan mulut2 org yg dengki melihat kbhgian kami.harap pihak tuan puan dpt membantu sy.
April 16

Lynn @lynda  salam,saya ingin membuat aduan dan mendapatkan sesi kaunseling dengan masalah yang saya hadapi dalam rumah tangga saya. bagaimanakah caranya saya perlu lakukan untuk itu?
April 12

Maznah Hamzah  untuk menyedarkan suami bertanggungjawab tentang kewangan dan keperluan keluarga. Juga cara sumber kewangan dibelanjakan mengikut kemampuan.
April 02

Jamilah   saya juga ingin dapat khidmat kaunseling, tapi bagaimana dan dimana, ingin menceritakan masalah rumahtangga saya.
November 12

Siti  bagaimana cara untuk saya dapatkan khidmat kaunseling mengenai masalah rumahtangga yang saya hadapi?
Oktober 26

Sue  saya ingin bertanya apakah disini saya boleh mendapatkan khidmat kaunseling,menceritakan masalah yang saya hadapi bersama suami saya?
September 01

Zaza  Alangkah bagusnya jika laman web diujudkan sesi kaunseling online. Dan ianya boleh dijadikan 'pre-requisite' utk mendapatkan kaunseling rumahtangga. Ia boleh menjimatkan masa, wang dan ruang semua org
Mac 12

Hantar Testimonial

10+1 =
Hubungi Kami

Alamat

Kompleks Pusat Islam, Jalan Perdana 50676 Kuala Lumpur Kuala Lumpur Malaysia

Pegawai Perhubungan


03-22749333
03-22749333

Web & Media Sosial

Sharing is Caring

Email

5+1 =

Statistik
hits
9306
album
0%
deals
0
testimonial
40