Majlis Agama Islam Negeri Kedah

Majlis Agama Islam Negeri Kedah

Jabatan Agama Islam

Kedah

Sinopsis

Menyediakan khidmat pemprosesan perkahwinan anda. Kaunseling rumah tangga dan pelbagai isu berkaitan dengan agama.



Tags

kaunseling

Testimonial

Yusri  assalam... hampir 2 bln saya keluar dr rumah, biasa bergaduh isteri yg keluar bawa anak sekali tanpa izin saya. punca masalah kewangan isteri minta cerai, bagaimana boleh saya dptkan nasihat?
Ogos 18

Noriah Md Esa  apa perlu saya lakukan untuk mendapatkan khidmat kaunseling tentang suami saya yg ada perempuan lain
Ogos 02

Muhamad Rohimim  Kecelaruan seksual dan masalah hutang nk tahu cara penyelesaian
Julai 26

Zaini  Confuse dalam perkahwinan. Hati terlalu sakit & merasakan sudah tidak tahan dengan sikap suami yang angkuh tidak boleh ditegur.
Julai 24

Rizal Long  sebagai tuntutan tanggungjawab fardu kifayah...saya dapati di kampung saya terdapat satu pasangan bukan sah hidup bersama macam pasangan suami isteri,kepada bahagian mana perlu saja rujuk.Terima kasih
Jun 23

Nurul  Assalam saya nak tanya mengenai providing untuk nikah luar kawasan/negeri.. APA yang harus saya lakukan
Mac 12

Nurul Husna  apa harus saya lakukan kalau suami saya malas keja
Januari 16

Zd_zuan  Bagaimana prosidur untuk mengesahkan pernikahan kedua di luar negara(isteri warganegara) 2)berapakah bayaran panalti? 3)Adakah proses pengesahan memerlukan tanda tangan isteri pertama ?
September 15

Johan Rashid  Dalam pertelingkahan diantara saya dan isteri, saya ada membuat kenyataan seperti berikut " kalau macam tu, kita bercerai pon ok ". Adakah terjatuhnya talak diantara saya dan isteri saya? terima kasih
Julai 14

Hanz  saya menghadapi masalah apabila suami telah mengetahui sejarah silam saya dari bekas kekasih.suami kini mula meragui dan tidak mempercayai saya walaupun saya telah berubah demi dia.saya amat tertekan
Ogos 23

Yati  maslah saya suami pnah lfz taklik,dn saya pnh laggar taklik tu.saya pnah pegi pej. agma tp suami kata dia xde niat nk lfz cerai. tp saya amt yakin dia niat craikan saya setlah 2x lafaz masa bbeza.
November 19

Shah  perkahwinan saya mengjangkui 2 tahun...masalah apakah patut saya lakukan sekiranya suami saya hampir setiap hari minum air daun ketum...inilah punca pergaduhan dalam rumahtangga yg saya hadapi sekaran
Ogos 07

Lina  Suami mungkin dah tawar hati selepas dia tahu kecurangan saya...bila balik rumah dia diam membisu, saya tanya sepatah dia jawab sepatah, tapi dia tak mahu tinggalkan saya, apakah yg patut saya lakukan
Januari 11

Maziah Mohd  apa hukuman biasa yg dikenakan kepada pasangan yang bersama di dalam sebuah bilik. Kesalahan pertama... menyesal dan bertaubat... masih muda, menuntut, harapan keluarga yang kurang berkemampuan...
Oktober 05

Firdaus Bin Hamid  bolehkah berkahwin semula stelah bercerai talak 3 kmudian isteri berkahwin dengan abang ipar d siam dan cerai pda hri yg sama tanpa hubungan kelamin dan kahwin semula dengan suami pertama@ cina buta
Mei 03

Yanti  Suami saya memang dah tawar hati kat saya....bila balik umah dia diam membisu seribu bahasa.Dia nak gantung saya tak bertali.
Mac 21

Muna  Saya tlah berkahwin selama 13 tahun dan dikurnia 4 chy mata.Suami asyik bercinta sejak setahun lalu setelah bertemu semula dgn kekasih lama yg msh berstatus isteri orang. Sy sgt tertekan, menderita
Mac 10

Nor  suami xnak menceraikan saya tp sya dh x ble hidup bsama dia.sya x ble terima perbuatan dia pd sya smasa saya mengandung dulu..perit sgt..tolonglah..
Mac 01

Norhayati Binti Hussein  suami x bkerja selalu bagi tekanan dkat saya..padahal saya yang tangung segalanye..emosi saya x menentu skrang kdg2 rase nk bnuh dri kdg2 rse mcm nk gle...sya dh x sngup lagi...
Februari 26

Aina Manja  saya dah 6 thun nkah dan di kurnia sorang anak perempuan dr hasil perkahwinan ke 2 msalah saya sejak nkah suami x prnah keje dan selalu lafazkan cerai di waktu normal dan mabuk tapi x mau mengaku.....
Februari 22

Ikmal  sy ingin mnikahi kekasih sbb xnk wt mksiat..tp keluarga xbenarkn..satu cara lari ke siam..xd cr len ke..biarla xsah dr undang2 asal sah dr ugama
Ogos 24

Hantar Testimonial

10+1 =
Hubungi Kami

Alamat

Bangunan Wan Mat Saman 05000 Alor Star Kedah Malaysia

Pegawai Perhubungan


04-7343755
04-7316634

Web & Media Sosial

Sharing is Caring

Email

5+1 =

Statistik
hits
14044
album
0%
deals
0
testimonial
21